torsdag den 22. maj 2014

Så skinner solen.

Tirsdag var jeg et lille smut forbi butikken.
Det var den helt rigtige dag, for Anja havde netop modtaget nye dies og stencils fra Memory Box.

Selvom de nye vare endnu ikke er oprettet i webshoppen, måtte en "Modern Radio Waves" stencil og en "Modern Landscape Border" die bare med hjem. Begge findes nu i den fysiske butik.



Nye ting skal jo som bekendt afprøves med det samme, så det kom der disse to kort ud af:



Til alle farver har jeg brugt Distress Ink og Distress Markers, det røde hjerte er en af de skønne træpynt der er farvet.



Træerne er lavet af siden fra et gammelt leksikon, jeg har farvet siderne med Distress Ink og herefter sprøjtet en enkelt gang med Heidi Swapp Color Shine, så har jeg ellers punchet og klippet.
Den lækre tekst er en del af et sæt fra Hero Arts.

Jeg håber du også får nydt solen i disse dage.

Kristina


2 kommentarer:

  1. WAUW super flotte, og nu gav du lige mig en ide til den die jeg vandt her for et par uger siden, jeg ikke var helt hooked på så tak for det.

    SvarSlet