onsdag den 14. maj 2014

Lay out *En stille stund*

Hej

Jeg laver ikke så tit lay outs men da jeg så dette lækre papir fra My Minds Eye, vidste jeg med det samme hvad jeg ville med det. Billedet er af min veninde Lene og hende skønne lille dreng Loui.



 Teresa Colling laver nogle fede pakker pallietter med forskellige størrelser og her har jeg brugt de store pallietter og limet ovenpå et guld geotag fra Studio Calico


Under billedet er en lille doily fra MFT. Jeg har taget et stykke karton og sat en stribe guld glittertape på og standset ud i. Det skulle lige et par gange i gennem Big Shotten med nøj hvor blev den flot.


 PTW har fået Sharpie hvid pen hjem og den har jeg testet på den sorte label og jeg er ganske tilfreds med resultatet, jeg synes at den hvid farve er fin skarp. Pennen findes i den fysiske butik.




Papir: My Minds eye Chalk studio II Word soup. Chic Tags Good tidings. My Minds Eye Lost & found rosy best friends.
Dies: Die-namics delicate doilies.
Pynt: Guld glittertape. Label sticker MME Chalk studio II. October Afternoon schoolroom alpha. Palietter. Studio Calico mistable feathers. Websters Pages metal kassette. October Afternoon Word sticker. Studio Calico Geotags. Heidi Swapp Sea Foam mist.

Alle de skønne scrap materialer er fra den fysiske butik.

Ha' en super dag
*Gitte*

2 kommentarer: