fredag den 16. maj 2014

En ganske simpelt layout....

Jeg har været igang med at lege lidt.... Det blev der dette helt simple layout ud af.

Jeg har brugt 4 store, flotte, farverige fjer, der er syet fast på en base af hvid karton. Herefter har jeg sat en sort matte på et 13*18 foto.

Det eneste pynt herudover er lidt Washitape samt en sort overskrift, skåret på min cameo.


Et ganske enkelt layout, men fyldt med lækre klare farver.


God bededag derude i landet.... Har i mon været forbi butikken på shoppetur?


- Signe

6 kommentarer:

  1. Hvor er det et skønt LO. Fint, enkelt og alligevel helt vildt effektfuldt!
    Nej, jeg ville ØNSKE, jeg boede tættere på (bor i Herning), for ellers var jeg kommet :o)
    God bededagsferie herfra.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Rigtig flot LO, og de stærke farver gør virkelig at billedet bli´r det klare centrum, hvilket jo også var meningen, går jeg ud fra. og hvor er det flot.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det supergodt ud og søde piger også. =0)

    SvarSlet
  4. Flot med den farverige kontrast.

    SvarSlet
  5. Lækkert layout 👍😊

    SvarSlet