lørdag den 26. april 2014

Stjerner

Jeg har igen leget med dies. Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker dies og at prøve at kombinere dem på kryds og tværs er noget af det bedste jeg ved. I dag vil jeg vise jer kort med stjerner i forskellige varianter. Jeg har leget med Cosmic Star Border fra memory boks, Stacking Stars fra My Favorit Thing samt Stars sættes fra Marianne Design.
Til kortene har jeg derudover brugt baser af karton, mønsterpapir fra Lily Bee Design, som fås i den fysiske butik samt stempelsættet Lucky Stars fra Lawn Faw.

Forsat god lørdag

Lisette

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er de flotte, og rigtig godt fundet på. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Disse kort kan man da ikke andet en syntes er super flotte. Ideen med at sætte stjerner sammen kan jo bruges på mange ting.

    SvarSlet