lørdag den 19. april 2014

Kort med Kit Klubben

Jeg har fået lavet en masse kort med det skønne april kit fra kit-klubben.  Så her kommer lidt inspiration
 Til det næste kort har jeg brugt diesættet Palace Oval Frame fra Memory Box og Oval Open Scallop Doily Duo fra Die-namics
 Til dette kort har jeg brugt die sættet Oval Open Scallop Doily Duofra Die-namics
 Her har jeg brugt die sættet Oval Open Scallop Doily Duofra Die-namics samt Fresh Foliage fra Memory Box
Til dette kort jeg jeg brugt die Cherise Label og Tiffany Frame fra Memory Box
 Til det sidste kort har jeg brugt dien Queen of Hearts fra Memory Box
Rigtig god påske til jer allesammen

Lisette

5 kommentarer:

  1. WAUW der er godt nok en, der har været dygtig må jeg sige. Sååå mange og så flotte kort alle sammen, og med mange rigtig fede og lækre detaljer på dem alle sammen.

    SvarSlet
  2. Lækre og spændende kort med skønne detaljer.
    Og så har jeg bare en stor kærlighed til både Die-namics og Memorybox...skønne, skønne dies ;o).
    Ønsker en dejlig lørdag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke, de kort! Spændende papir - det lader til at det altid er nogle rigtig gode ting i månedspakken.

    SvarSlet
  4. Mums for de er lækre og fint og nøjagtigt udført. TAK for kigge og God påske.

    SvarSlet
  5. De er bare så flotte alle sammen.

    SvarSlet