lørdag den 12. april 2014

kort med April månedspakke

Jeg har igen været igang med det skønne april kit fra kit-klubben. Jeg har lavet to kort, hvor jeg har fundet inspirationen til dem på "Mama Elephants" hjemmeside.
Udover det skønne kit har til begge kort brugt "Love Quotes" stempel og die sæt fra Mama Elephants, som findes i den fysiske butik.
 Lommen med teksten i er lavet af et stykke hvid vellum ( en rest fra februar kittet)
Har lagt lidt pailletter i lommen inden den er lukket.

Til det andet kort har jeg brugt vellum papiret med doilies, hvor jeg har klippet en af dem ud og sat på karton.
 Jeg har pyntet tekstboblen med de små rub-ons stjerner
Forsat god lørdag
Lisette

1 kommentar:

  1. Your card is so cute... I love the little sequins you used for the top one. What a wonderful idea :)
    Have a very nice day...

    SvarSlet