torsdag den 6. marts 2014

Stempel med Gelatos

Jeg har lavet en kort video, der viser, hvordan du kan farvelægge selve dit stempel med Gelatos fra Faber Castell og så stemple med det. Det er en nem teknik der giver en flot effekt.

Jeg viser, hvordan jeg stempler denne flotte sommerfugl.


Video:

Et closeup af det stemplede motiv. Jeg har brugt stemplet Peacock Butterfly, som med dets mange detaljer fungerer rigtig godt med Gelatos. Af en eller anden grund bruger jeg sjældent min akrylklods, men det kan helt klart anbefales, hvis du ønsker et mere jævnt stempelaftryk.

Jeg har færdiggjort kortet ved at rive kanterne, tegne med en sort pen et par mm fra kanten og derefter påført guld akrylmaling.

Og nu er det snart Convention tid - håber vi ses :o)

5 kommentarer:

  1. Super smukt og fin video.... jeg er lige selv blevet ejer af nogle gelatos og skal have nogle flere :-))
    God dag

    SvarSlet
  2. Supersmukt. Et nyt behov opstået... :-)

    SvarSlet
  3. Sikke et flot kort. Og herligt med en video til

    SvarSlet
  4. WOUW fed teknik må jeg sige, det ser rigtig flot ud.

    SvarSlet
  5. Hvor fint og god vejledning.
    Har endnu ikke prøvet Gelatos,- men det varer vist ikke længe endnu ;o).
    Rigtig god weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet