tirsdag den 4. marts 2014

PL med marts måneds kit

Jeg har været igang med at lege med Marts måneds kit fra kitklubben.
Jeg har arbejdet ud fra de udfordringer der følger med kitsne, og det er der kommet denne PL side ud af.


Jeg har ladet det gule papir være gennemgående, og pyntet lommerne ud fra dette.



Jeg har lavet et helt simpelt fillercard med blot et stempel og et wood veneer kamera.



Fra et af papirerne har jeg dette fine fillercard, som jeg har sat på den gule baggrund. Fjeren er skåret på min cameo.



Titelkortet er lavet med det lækre finérpapir og finértape. herudover har jeg brugt fjer og stickersbogstaver.



Lyset drillede mig da jeg skulle fotograferer, men jeg håber man kan se det fine korkpile der også var med kittet. Jeg har brugt den på alle tre billeder til at skabe fokus.



Min journaling har jeg også lavet på et fillercard der var på en af papirerne.ved siden af har jeg stemplet med et kamera. Jeg har stemplet tre gange, uden at komme mere sværte på fra gang til gang. På denne måde får man kameraet der laver en form for skygger.


God dag...

3 kommentarer:

  1. Sikke et skønt layout. Mange skønne detaljer uden at det bliver for meget. Ser frem til at du lærer fra dig i weekenden.

    SvarSlet
  2. Super lækker side og mange enkle men lækre detaljer 😊

    SvarSlet
  3. WOUW lækkert Lo du har lavet, og den gule farve er bare skøn, og passer såå fint til dine billeder også.

    SvarSlet