onsdag den 26. marts 2014

Kort

Hej

Jeg har lavet et kort af et papirsæt fra My Minds Eye's Record it. Det er et sæt som nok er tiltænkt Project Life, men jeg har valgt at bruge det til kort for størrelserne passer super godt dertil og de forskellige motiver og farvenuancer er bare så flotte. Sættet findes i den fysiske butik.


 Ny hjerte diesæt fra Impression Obsession og jeg har standset ud i kork. Den sorte bort er velour karton som jeg har standset ud med MFT Dizzy border dien. En lille snip glimmer karton under det nederste hjerte.


Gitte

8 kommentarer:

  1. Mange skønne detaljer. Fint kort

    SvarSlet
  2. Det er super flot Gitte.
    Jeg var jo så heldig at se det i går :-)
    Det var rigtig hyggeligt at snakke dig og de andre i går.
    Jeg tror at der du har fået endnu en stor beundrer af dine kort. Min veninde var også helt vild med din stil. :-)

    SvarSlet
  3. Super flot kort du har lavet her Gitte, og det er altid skønt, når noget kan bruges til flere forskellige ting.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare super flot.

    SvarSlet
  5. Det er et meget smukt kort, og korkhjerterne er da et hit :-)

    SvarSlet
  6. Mums, hvor er det papir fra MME lækkert! Og flot præsenteret på kortet ;)

    SvarSlet