lørdag den 22. marts 2014

Kort *Teresa Collins*

Jeg har leget med skønt papir fra Teresa Collins "Memorabilia" serien. Den er i nogle lækre neutrale farver, som er nemme at arbejde med. Derudover er der kommet en masse nye dies fra Memory Box , som jeg har afprøvet. De findes i den fysiske butik.

Fælles for alle 3 kort er at de er lavet på en kortbase af karton.  
De to første kort er derefter beklædt med et stykke  "Quatrefoil" mønsterpapir og derpå er sat et stykke "Quotes" papir. Teksten til de to første kort, stammer fra stempelsættet "Smitten" fra Mama Elephants, som fås i den fysiske butik.

Til det første kort er derudover brugt et stykke papir, som er sat på med 3D puder.  Herudover er brugt "Valerian Flourish" die, fra memory Boks. Teksten er stemplet på en stickers fra "Oliver" layered stickers fra My Minds Eye. Til sidst har jeg pyntet med en træ sommerfugl ,som har fået et par bling sten i midten.
Til det næste kort er brugt dien "Ventia Flourish", som jeg har stanset i to farver, for at skabe dybe. Ovenpå er sat ramme fra die sættet "Palace Oval Frame" Jeg har pyntet med lidt træ hjerter.
Til det sidste kort er der en kortbase af kraft karton ,hvorpå der er påsat et stykke "Quotes" papir. Derefter border fra dien "Cosmic Star". Ovenpå er sat ramme fra die sættet "Palace Oval Frame". Teksten stammer fra sættet "Lucky Stars" fra Lawn Fawn. Til sidst har jeg sat lidt træstjerner på.
 Jeg elsker at bruge dies til kort, gør du?

Lisette

5 kommentarer:

  1. Åh ja, jeg er også ret vild med dies af alle mulige slags, og det er ret sjovt at sidde og lege med og nogle gange få de mest uventede ting ud af det, langt langt fra, hvad der egentlig var tænkt, da man startede. Jeg er helt vild med især det første kort her, det er simpelthen super flot, men alle er nu rigtig fine.

    SvarSlet
  2. Flotte kort med masser af inspiration. Er super glad for dies

    SvarSlet
  3. Super flotte kort. De er utrolig flotte de dies du har brugt - de kunne godt bo hjemme hos mig.

    SvarSlet
  4. Flotte kort, især det første!

    SvarSlet