tirsdag den 25. marts 2014

Art Journaling..

Jeg har været igang med at lege med farver, gris mm, og har lavet denne AJ side i 14*14 cm. 
Størrelsen gør at den snild kan bruges på et kort.


Først har jeg givet kartonnet et lag gesso, så farverne lidt bedre kunne flyde. Herefter har jeg tegnet med gelatos, og givet det vand, og på denne måde blendet det ud. Jeg har "hældt" lidt Dylusion mist ned af billedet. Med stemplet fra Kaiser Craft har jeg stemplet med gelatos, og til sidst givet en smule gesso gennem en mask. Det det hele var tørret op, gik jeg igang med min sorte pen. Cirklerne er tegnet gennem en mask, og så har jeg bare løseligt tegnet en ramme. Som et sidste element har jeg brugt et tekststempel fra kaiser craft.


I bund og grund handler det bare om, at slippe fantasien løs, og lege med farverne og materialerne.

Alle materialerne fås i den fysiske butik.

God dag derude... lad solen inspirerer jer...

3 kommentarer:

  1. WOUW hvor er det flot, og lige mine farver endda he he. Rigtig fed effekt du har fåået frem i det. Super flot lavet.

    SvarSlet
  2. Flot effekt med både cirkler, stjerner og farver.

    SvarSlet