fredag den 7. februar 2014

Gæstedesigner: Scrapsisters og kitklubben

Scrapsisters har været så heldige at få lov til at lege med et par kits fra Picturing the Worlds kitklub. Vi var fuldstændig overvældet af alle de lækre ting, der var i de kits vi fik. Vi gik straks i gang med scrapbooking layouts, kort og gaver.
Du kan i den kommende måned se et par indlæg her på bloggen og på Scrapsisters Blog.

Hvis du ikke kender Scrapsisters, så er vi en flok papirnørder, der blogger om mixed media, kort og scrapbooking. Vi har også et forum, hvor vi taler om alt hvad der ligner papir. Du kan også finde os på Facebook, hvis du vil holde dig opdateret med hvad der sker hos os.

I dag vil vi vise et layout som Henriette Andresen har designet. Henriette er den ene af de to oprindelige scrapsøstre. Der er brugt materialer fra november og december kits.




Jeg har lavet et meget enkelt layout, da jeg synes at billedet af adventskransen skulle have lov til at være i centrum. Jeg har splattet med guld-mist, for at skabe lidt liv, på det ellers bare hvide stykkekarton. Øverst har jeg lavet en bort af guld glitter-tape, med en strimmel transparent ovenpå, klipset fast. 

De små stjerner kommer fra et thickers ark, og her har jeg syet over en af dem, fordi jeg havde fået den sat på, før jeg fik syet på mit layout. – og så er den lavet af skum, så den var nem at sy over, og det giver en fin effekt.


Et layout med et billede af min December Daily fra 2012. Her har jeg brugt kalender tag’et fra kittet, for at understrege at det er min oversigt over December måned. Titlen fylder også en del, og jeg miksede store og små bogstaver, fordi jeg kun havde 1 lille e tilbage.


Jeg har valgt at bruge en rød stickles til at lave små detaljer på layoutet. Blandt andet har jeg indrammet nr. 24 på tag’et og enkelte cirkler i baggrunden.


Heidi - den anden scrapsøster har designet en skitse til jer, ud fra Henriettes første layout. Så kan i lege med, hvis i har lyst.


Rigtig god fornøjelse - vi ses snart igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar