mandag den 9. december 2013

Juletændstikæsker.

Hej, jeg har lavet små søde juletændstikæsker, som skal foræres væk som adventsgaver.

Til denne første æske har jeg brugt 3 forskellige memorybox dies, "Country Landscape", "Auto Parts" og "Puffy Clouds". Desuden et stempel fra et af mine nye ynglings stempelsæt "Oh, Tannenbaum" Det er et stempelsæt fra Brandt-Lassen design som indeholder en del danske tekst stempler. Jeg har til sidst pyntet med lidt Stickles.


Her har jeg brugt en Nellie Snellen die, 5-point star til den røde og hvid prikkede stjerne, jeg har selv præget og foldet den så den har fået noget mere dimension. Den er pyntet med lim og guldglitter. I baggrunden har jeg lagt en oval skåret i sandfarvet glitterkarton den er skåret med en memorybox die, "Palace oval frame". De tre hvide stjerne er ligeledes skåret i glitter karton med en Memorybox die: "Cosmic star Border". Jeg har til sidst pyntet med to Wood Veneer Snowflakes og lidt liquid pearls i farven Bisque. Teksten har jeg lavet på computer.



Her har jeg pyntet med en stor sløjfe, lavet på et "Envelope Punch board". Papiret er fra Teresa Collins.



Dejlige snefnug, standset i hvid glitterkarton, med en die fra Impression Obsession, "Small Snowflake set". Teksten er lavet på Computer. De små hjerter er "3L Foam Hearts" pyntet med glitter. Jeg har til sidst pyntet med Wood Veneer, "Tiny Stars" og Små hvide Enamel Dots.


Glædelig 9. December

Susanne.

7 kommentarer:

  1. Sikke mange super søde tændstikæsker, du har lavet her.

    SvarSlet
  2. De er så flotte, En rigtig god ide.

    SvarSlet
  3. Sikke en sød og anvendelig ide. Det ville være en smuk æske at have med på julebesøg.....

    SvarSlet
  4. Sikke nogle nogle skønne æsker du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. De æsker er godt nok fine, og så pynter de jo i denne jule tid :o)

    SvarSlet