tirsdag den 12. november 2013

PL... med det lækre månedskit...

Jeg har været igang med et lege med det lækre månedskit, og har fået denne PL side ud af det.
(Undskyld kvaliteten af billederne, lyset er desværre ikke for godt her til morgen)


Papiret i månedskittet er fra Teresa Collins memorabilia quotes, et lækkert ark med masser af "fillercards".
Jeg har sat sort/hvid billeder til, men man kunne også sagtens kombinerer det med farvebilleder. Til min journaling har jeg brugt gridcards fra Becky Higgins. Udover mit møsterpapir har jeg ikke brugt meget pynt, kun lidt masking tape samt lidt glittertape og en enkelt pil skåret på min cameo.

Her får I lige lidt closeups...






Jeg håber I får leget med jeres månedskit... Måske nogle endda lader sig friste af udfordringen med et månedskit? For mig har det ihvertfald været en god udfordring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar