tirsdag den 5. november 2013

Picturing the worlds nye månedskit...

Netop som posten kommer ud med den første udgave at Picturing the Worlds nye lækre månedskit, har jeg været igang med at lege. For en uges tid siden modtog jeg Picturing the worlds nye månedskit, og jeg var da noget spændt da jeg skulle åbne det. Ved første syn tænkte jeg "Ej, det kan jeg da slet ikke bruge til noget". Men da jeg begyndte at bladre sagerne igennem, og fik "set med fingrene", ja, så væltede alle ideer bare ind i lind strøm. Faktisk så meget at jeg med det samme måtte sætte mig ned og komme igang.

Her er første projekt jeg har fået lavet af kittet. Et LO i chalkboardstilen - eller ihvertfald min version af det. 


Papiret er fra den nye serie fra My minds eye, Chalk Studio. Udover et enkelt mønsterark har jeg brugt sort karton og hvid vellum.


Inden jeg har sat mit billede på, har jeg gennem en mask brugt min gesso, og på denne måde lavet en baggrund for billedet. Herefter har jeg lavet en matte til billedet, hvor jeg har brugt sort karton og hvid vellum. Jeg har revet papiret lidt rundt i kanten, for at give det et mere råt look. Det han jeg kombineret med den fine papirdoily der giver et modspil til det rå. Desuden har jeg brugt hørtråd bag billedet, samt det lækre alfabet der var med kittet. 


Rundt i kanten af mit LO har jeg sværtet med den hvide sværte der følger med kittet. En super lækker sværte at arbejde med. Og så at give lidt ekstra ramme, har jeg taget med min hvide pen. Blot lidt på må og få. På samme måde er palietterne også placeret lidt tilfældigt. Jeg har faktisk bare drysset dem ud fra posen, og limet dem fast der hvor de landede. 


Jeg har også brugt mit lækre stempel fra Sodaliciuos et par steder rundt om på LO'et. 


Den fine lille clips har også lige fundet vej forbi.


Jeg håber at I bliver ligeså glade for jeres nye kit, som jeg er blevet. Jeg glæder mig allerede til at komme igang, med de næste projekter der skal laves af kittet. 

God tirsdag derude...



6 kommentarer: