torsdag den 14. november 2013

Layout i chalkboard stil

Der er gang i brugen af det første månedskit.
Jeg viser her et layout, med nogle af de lækre papirer og pynt fra kittet


Jeg startede med at skære 9 mm af hver af de fire sider på det sorte papir og lime det oven på det mønstrede.

Så stemplede jeg med et bobel-stempel fra Bo Bunny og embossede med hvidt embossing pulver. Da embossing var kølet af sværtede jeg med hvid sværte oven på det embossede område samt lidt langs kanten af det sorte papir.


Jeg mattede mine to billeder på et stykke vellum for at give lidt ro omkring billedet, og så byggede jeg ellers en masse lag med forskellige papirer og en kageserviet.


Et af papirerne i kittet havde et mønster bestående af flag/vimpler. Jeg klippede alle flagene ud, tegnede en hvid streg på det sorte papir og limede flagene på langs stregen.

Langs kanten af det sorte papir satte jeg små prikker med en hvid pen fra Posca (fås i den fysiske butik).


Det var mit indlæg for denne gang. Jeg glæder mig allerede til at se, hvad næste måneds kit byder på.

3 kommentarer: