fredag den 1. november 2013

Julekort med ugle

Endnu et julekort herfra, denne gang med en kær ugle.



Baggrunden er December Documented fra Simple Stories (findes i den fysiske butik), jeg er ret vild med den farve og mønsteret med. Jeg har smurt lim på kanten hele vejen rundt og bagefter dyppet det i hvid glitter fra American Crafts Wow, det er en pakke med 24 forskellige farver i. Midten af snefnugene fik også lidt lim og glitter.
  
Uglen er et stempel (Winter Owl) fra Lawn Fawn, i samme pakke er også teksten, som jeg har stemplet med Archival Ink. Jeg valgte at farvelægge uglen, men kunne have stemplet den på flere farver karton,  klippet næb og halstørklæde ude og så til sidst have limet uglen sammen, så den blev farvelagt på den måde. Halstørklædet fik lidt stickles og så fandt jeg et par rulleøjne i gemmerne, for at tilføje uglen lidt ekstra liv.

Dies:
Ugle fra Lawn Fawn - skal købes separat (findes i fysiske butik).
Woodland Branch fra Memory Box.

Jeg kan sagtens finde anden anvendelse af uglen end lige julekort, for med halstørklæde på kunne den jo være oplagt på et god bedrings kort.

Rigtig god weekend.

2 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den lille ugle bare cute, den skal da vist nok på min ønskeseddel tro jeg, den er bare for fed, og jeg kan tænke på mange flere ting, den vil være perfekt til.

    SvarSlet