lørdag den 16. november 2013

Fødselsdags kort

Jeg leger stadigvæk med de skønne papir fra My Minds Eye "Lost & Found 3 " serien. De er så nemme at arbejde med og så er de også smukke. I dag vil jeg vise to kort som er hurtige at lave, hvis man har f.eks. har stickers ved hånden.

Første kort består af en kortbase af karton hvorpå jeg har limet et stykke af Oliver bingo. Dernæst et stykke af  Oliver Fan Lace og til sidst et stykke af  Oliver Blue Lace. Til teksten er brugt dette stempel.
Til sidst har jeg brugt 3 stickers fra Oliver layered stickers

Det andet kort består ligeledes af en kortbase af karton, hvorpå der er limet et stykke af Ruby Grey Quatrefoil . Dernæst er der brugt et stykke af Oliver Bingo
Til sidste har jeg sat cirkel stickers fra  Oliver layered stickers på. Stickersen er blevet pyntet med små sten.
God weekend
Lisette

4 kommentarer:

  1. Rigtig fine kort begge to, og dejlige farver, der er brugt også.

    SvarSlet
  2. Begge to er flotte! Godt fundet på på nr. 1, kan godt lide de farver og materialer, du har brugt i nr. 2.

    SvarSlet
  3. Flotte kort med masser af guld

    SvarSlet