søndag den 3. november 2013

Et anderledes LO

Hej Alle

I dag er det blevet min tur til at blogge, og jeg vil vise jer et LO, jeg lavede for ikke så forfærdelig lang tid siden.

Det er meget anderledes, end mine LO's normalt er, da der overhovedet ikke er brugt mønsterpapir.
(Jeg beklager de dårlige billeder - vindueskarmen var lige det eneste sted, der var ordentligt lys)



Her kan du se LO'et som det ser ud. Det er lavet på et stykke kvistkarton, som har fået noget Gesso, på den del, jeg ville dekorere. Bagefter har jeg brugt Faber Castell Gelato (findes i den fysiske butik) til at farvelægge med. Der er brugt flere forskellige farver, som er lagt på i striber. Bagefter er de blevet opløst med noget vand og blandet lidt ind i hinanden.

Hele LO'et er bygget op, så det gengiver motivet fra mit billede.


Bagefter har jeg stemplet med Archival ink i sort med 2 forskellige Impression Obsession stempler.

Og til sidst har jeg indrammet LO'et med nogle streger rundt i kanten.

Jeg håber I har en super kreativ weekend.

Anja

1 kommentar:

  1. WAUW super flot LO. Smadder godt lavet, og det ser kanon fedt ud.

    SvarSlet