tirsdag den 15. oktober 2013

Life in Colors

Jeg har lavet et layout med SODAlicious produkter... igen ;) Og denne gang har jeg scrappet mig selv. Min forlovede tog billedet i slutningen af august, og jeg synes selv det er et godt billede. Farverne er meget klare, så derfor valgte jeg papir/materialer som var meget neutrale.

 Jeg startede med at miste gennem min trætemplate fra SODAlicious. Den blå mist er fra Heidi Swapp og har en rigtig lækker shimmer. Jeg valgte den blå farve, fordi netop blå, er den mest dominerende på mit billede. Her efter stemplede jeg lidt på må og få, med diverse SODAlicious stempler. Især fjeren er jeg mere end utrolig glad for. På dette tidspunkt forsøgte jeg at holde mit billede op mod baggrunden, og syntes at kontrasten ikke var helt stor nok, derfor trak jeg lidt sort akrylmaling ud med et plastikkort.

De fine sorte stjerner, er lavet ved hjælp af et stykke gammelt punchinilla, som jeg har duppet sort sværte igennem. Lige under billedet kan man ane 3 pile, midt i stempelvirvaret, det er et skønt rullestempel fra Glitz.

Mine lag er bygget op af sytråd, stof og forskellige stykker mønsterpapir fra SODAlicious. Træstjernerne er fra StudioCalico.

Ja, jeg tror altså aldrig jeg bliver træt af de stjerner. Selvfølgelig har jeg også lavet en smule splats.

Her et sidste detaljebillede af mit layout, - jeg håber I er blevet lidt inspirerede :)

- Jeanne

3 kommentarer:

  1. Fin´t LO og ganske rigtigt i meget klare fine farver. Godt gået.

    SvarSlet
  2. Det er så skønt, at du altid laver nærbilleder, for der er så mange lækre detaljer på dit LO. Er også bare helt vild med de stjerner.

    SvarSlet