søndag den 20. oktober 2013

Kort med My Minds Eye

Jeg fik lyst til en pause fra julekortene, så i dag vil jeg vise 3 fødselsdags kort, som jeg har lavet. Jeg har leget med skønne papir fra My Minds Eye "Lost & Found 3"  serien. De er nemme at arbejde med og flere af dem har lækre glimmer detaljer,som er meget velegnet til kort.
Jeg har til kortene brugt diesæt fra Memory box.  Jeg har brugt "Victorian Frame" og "Mansfield Frame". Derudover har jeg brugt bling og glittertape.


Til det første kort har jeg skåret to stykker mønsterpapir ud og derefter lime det på min kortbase af karton. Dernæst er rammen skåret ud og sat på med 3D puder. Rammen er pyntet med små bling. Inden i rammen er sat en stickers ramme fra dette sæt. Til sidste har jeg stemplet min tekst
 Til dette kort er der igen sat mønsterpapirkortbasen. Dernæst har jeg stanset en ramme ud i samme papir bare den modsatte side. Rammen er igen pyntet med lidt bling og sat på med 3D puder. Motivet i rammen stammer fra dette mønsterpapir. Til sidst har jeg brugt dette stempel
 Til det sidste kort har jeg igen brugt mønsterpapir på basen. Først dette papir og dernæst dette, som har en smuk glimmerkant. Rammen er skåret ud af dette papir og sat på med 3D puder. Rammen har jeg pyntet med små ud skåret stjerner. De er ud skåret af et stykke karton påsat glimmertape. Til sidst har jeg stemplet min tekst med dette stempel.
Forsat god kreativ søndag .

Lisette

3 kommentarer:

  1. Super fine kort alle tre. og alle i lækre farver.

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle flotte kort. Svømmer helt væk i kort nr. 2. Det er mine ynglingsfarver, men du har formået at få den gyldne farve (som absolut ikke er på min hitliste) til at spille så smukt sammen i helheden. Rammen ligner nærmest noget filtagtig noget. Det papir MÅ jeg eje. Og så bliver jeg nok nød til at lifte lidt - bare en lille bitte smule. smiler. :)

    SvarSlet
  3. Smukke kort du har lavet i lækre farver. Rammerne er da vildt lækre også :)

    SvarSlet