lørdag den 12. oktober 2013

Julekort med "My Mind`s Eye"

Jeg finder inspiration til min kreativitet mange forskelige steder.
I går da jeg var i Netto, så jeg, at de havde sat klejner frem og det fik mig i julehumør. Straks efter jeg var kommet hjem, satte jeg mig ned og lavede disse to julekort.

Til den første kort har jeg brugte karton som base. Kortbasen er beklædt med mønsterpapiret "red damask" fra My Minds Eye juleserie "Vintage Christmas". Dernæst brugte jeg en die fra "Holly Holiday Frame set " fra Memory box i mønsterpapiret "Chevron" også fra My Minds Eye juleserie "Vintage Christmas". Motivet er fra mønsterpapiret "Multi dot" fra samme serie. Tekststemplet er fra sættet "Antique Christmas Tag One" fra Just Rite og skulle være a  finde i den fysisk butik.
På dette kort er kortbasen af karton beklædt med mønsterpapiret "Chevron"  fra My Minds Eye juleserie "Vintage Christmas". Rammen er skåret i samme papir og med samme die som første kort. Motivet på dette kort er fra mønsterpapiret "Dictionary" også fra My Minds Eye juleserie "Vintage Christmas". 
 Hvor finder du din inspiration?

Lisette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar