tirsdag den 8. oktober 2013

Et forsøg med chalk board stilen....

Endnu engang har jeg kastet mig ud i en fagre ny verden, nemlig chalkboard-stilen.

Det er blevet til 2 kort, næsten ens, men alligevel helt forskellige. 

Kortene er lavet på en base af sort karton, et lækkert nyt cover a card stempel med stjerne (som findes i den fysiske butik) samt hvid sværte. Den hvide sværte fra Colorbox, som findes i flere størrelser i den fysiske butik, må jeg sige imponerer mig. Den dækker virkelig godt, og giver et super flot aftryk, selv på sort baggrund.


Efter at jeg har stemplet med baggrundsstemplet har jeg givet en enkelt af stjernerne inka gold, blot som en lækker lille detalje. Ligesom der er tegnet med en pen rundt om de øvrige stjerner og sat et lille banner på med et tekststempel.

Den hvide sværte er faktisk så kraftig at jeg i samme omgang kunne lave et kort mere, uden at komme ekstra sværte på mit stempel. Det blev til dette kort. 


Her har jeg tegnet med hvid rundt om stjernerne for at markere dem, ligesom der er tegnet en hvid ramme rundt i kanten, for ligesom at samle hele kortet.



God tirsdag derude


Ingen kommentarer:

Send en kommentar