torsdag den 19. september 2013

Smash

Jeg har smashet et par af mine poloraidbilleder fra i sommers.


Den første side har jeg lavet inspireret af logoet for den nye lækre kit-klub, der snart starter op. Du kan stadig nå at være med i konkurrencen om 3 måneders gratis medlemsskab af kitklubben, læs mere om konkurrence her.

Til min side har jeg brugt en rest papir fra Jillibean soup, træpynt og diverse masking tapes, bla. en ny lækker en fra Freckled Fawn (den med de små trekanter).


Den næste side er lavet med en af de ny flotte photo overlays brugt som et photo underlay (kan man vel sige). På baggrundspapiret under photo overlayet har jeg stemplet med baggrundsstemplet Quilt og grøn sværte fra Archival ink. Som pynt har jeg igen brugt træpynt og masking tape.

Begge sider er lavet i mit lækre lille album fra October afternoon.

Tak fordi du kiggede med :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar