torsdag den 5. september 2013

Smash

Så har jeg fået smashet lidt igen. Jeg har smashet i mit lille album fra October Afternoon med ekstra sider sat ind.


Første side har jeg lavet ved at svært med blå distress ink gennem en maske fra The Crafters Workshop, lave lidt lag på lag med rester fra Elles Studio og lidt tegnede streger. Der sidder også fire bling stjerner på, dem kom min datter på tre år med og mente helt bestemt, at de også skulle på - det kom de så.


På side nr. 2 har jeg stemplet med et baggrundstempel, splattet med mist fra Heidi Swapp, brugt rester fra Jillibean Soup og så et træ-trekanter fra Studio Calico.


Side nr. 3 har også fået et stort stempel i baggrunden. Jeg stemplede med sort akrylmaling, men set i bakspejlet skulle det vist bare have været sort sværte, så det ikke var blevet så markant.


Sidste side er med et billede af min store lillebror, der ligger med sin lille 1½ måned gamle dreng på maven. Igen er det lidt rester fra Jillibean Soup, der har fundet vej til siden.

Hermed slut på en smashing torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar