torsdag den 12. september 2013

Layout med mist og sværte

Jeg har lavet et layout med et mønstret baggrundspapir fra Studio Calico.


Jeg har taget et par how2 billeder for at vise, hvordan jeg har ændret på papiret, så det kom til at passe til mit billede.


Jeg ville gerne have, at mit billede skulle sidde hen over den gule stribe på papiret, men samtidig ville jeg også godt, at man kunne se enden af striben. Jeg valgte derfor at skære det yderste stykke af vimplen af.


Og så limede jeg vimpel-enden fast lidt længere henne.


Jeg endte også med at skære den nederste side af den gule stribe op.


Jeg satte et stykke washi tape ind under den opskårne gule stribe for at skabe en lag på lag effekt. Dernæst sværtede jeg med gul sværte gennem en lækker maske fra The Crafters Workshop.



Og så sprayede jeg med guld mist fra Mr Huey.


Oven på mit billede har jeg lagt et photo overlay, der giver en god effekt til billedet. Til sidst satte jeg lidt træpynt på og nogle striber sort glitter glue.

PS har du set, at der starter en kit klub op hos Picturing the World?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar