mandag den 9. september 2013

Frozen Poinsettia.

 
Hej, ja så er julen kommet over mig, faktisk har jeg været i gang siden sommerferien. Jeg er den type der ikke kan lade være og jeg elsker når det bliver tid til at finde juledies og stempler frem.
 
Her har jeg lavet et julekort, med en dejlig stor julestjerne, det er Tim holzt´s die, "Tattered Poinsettia". Papiret er egentlig ikke julet overhovedet, det er nemlig fra en 6x6 blok med drengepapir. Rough & Tumble, fra Carta Bella. Blomsten er penslet med lim og drysset med Crystal glitter fra Martha Stewart. Den øverste del af bagrunden er lavet hvidt i hvidt, jeg har brugt små snefnug lavet med en af de nye dies fra Memorybox. Denne er er en helt ny investering jeg har gjort mig, men jeg må sige at den er meget anvendelig og jeg har allerede brugt den meget. Teksten har jeg lavet på computer og endelig har jeg pyntet med de super lækre enamel dots fra Teresa Collins. Dien og dots´ne finder du i den fysiske butik hos Picturing the World.
 
 
 
 
 

 
 




 
God kreativ mandag,
 
Susanne.

7 kommentarer:

  1. Overraskende farve - men hvor er det bare super flot!

    SvarSlet
  2. Superflot med de hvid snefnug på den hvide baggrund. Det er ikke hver dag at man ser en julestjerne i den farve, men jeg må sige, at den er flot. Jeg har selv lige købt den ene af snefnuggene, så jeg da prøve at lave et kort der ligner.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smukt og enkelt. Er vild med julestjernen i en overraskende skøn farve. Dejligt med ny inspiration.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud med alt det glimmer ting :)

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert kort, og i helt rigtige farver...:-) Jeg tillader mig at blive så inspireret, at jeg nok hugger(låner, red.) den;-)
    Jeg elsker at blomsten ser frossen ud.

    SvarSlet