lørdag den 6. juli 2013

Project Life

Så blev det min tur til at inspirere jer. I dag vil jeg vise jer uge 20 i mit Project Life. Jeg har leget med skønne papir fra Jillibean Soup" Chilled Cucumber"serien og "Nostalgia" serien fra My Minds eye. derudover har jeg leget med det skønne nye "Blush"core kit fra Becky Higgins, som netop er ankommet til butikken. Der er så mange lækre core kit at vælge imellem. De er så nemme at lege med og alle kortene er dobbeltsidet.

Her kan man se hvordan det ser ud med en indsætside i Letter size, som jeg fortalte om i sidste uge
 sådan kom siderne til at se ud
 Jeg har pyntet med forskellige træpynt, små manilamærker, stickers og stempler fra My Favorite Things og Elle`s studio
Forsat god lørdag

3 kommentarer:

  1. Igen super flotte sider.

    SvarSlet
  2. Farvel lille marsvin - det var da også et lang liv for en gnaver. FINE sider i lækre sommerfarver. God weekend - nu får vi da vist lidt sol her i nordsjælland.

    SvarSlet