torsdag den 25. juli 2013

Project Life - med Jillibean Soup

Denne gang har jeg angrebet pyntningen af journaling kortene på en lidt anden måde end jeg plejer.


Jeg har indset, at mine billeder skal fremkaldes i enten 15x10 cm eller 7,5x10 cm, for så bliver lommerne fyldt helt ud, og jeg skal ikke bruge tid på at bygge op med baggrund osv.


Som noget nyt brugte jeg denne gang  selve journaling kortene som base og pyntede oven på dem, hvor jeg tidligere har bygget basen op af mønsterpapir og klippet journaling kortet mindre og sat ovenpå.


Jeg har brugt papir og stickers fra Jilli Bean Soup, masking tape og mistable thickers fra Studio Calico.


Jeg har også punchet en enkelt sommerfugl ud i vellum og sat fast med en gul brad.


Der er sikkert flere af jer, der allerede gør på denne måde, men for mig var det nyt - og meget tidsbesparende :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar