lørdag den 22. juni 2013

Fra enkelt til pyntet

I dag vil jeg vise 3 kort hvorad det ene er meget enkelt og det sidste er pyntet. Jeg har leget med mønsterpapir fra My Minds Eye  "Roses" og "Vintage" begge fra Nostalgia serien.
Derudover har jeg brugt dette dies sæt fra My Favorite Things, lidt roser og garn.

Til det simple kort  har jeg brugt den store die i sættet samt et tekst stempel
På dette kort har jeg valgt at bruge begge dies fra sættet og sat dem oven på hinanden med 3d puder. Jeg har valgt at bruge dette tekst stempel, men da det var for langt til dien, har jeg stemplet det over to omgange, så teksten stå ovenpå hinanden i stedet for i forlængelse af hinanden. Til sidst har jeg pyntet det med lidt roser.
Til det sidste kort, som er noget mere pyntet end de andre har jeg valgt at bruge to stykker mønsterpapir som baggrund. Jeg brugt begge dies, samt en oval, hvori jeg har brugt tekst stemplet fra før, men kun  stemplet noget af teksten. Kortet er pyntet med lidt roser og en sløjfe bundet af garn/snor.
forsat god lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar