lørdag den 18. maj 2013

Mit første bidrag

Hej

Så kan jeg fortælle nyheden om, at jeg er blevet en del af designteamet på dette fantastiske team.
Mit første bidrag er uge 15 i mit Project Life lavet med skønne materialer fra butikken.

Jeg har leget med disse skønne papir fra Elle`s Studio

nærbillede så man kan se den lækre træ pynt


Titlen lavet med disse Thickers


Jeg har lavet mine egne journaling kort ved at stempler med stemplet Cover a card "Journaling Lines" fra  og bagefter kørt det igennem printeren


og et kort lavet ud af resterne af papirene


Håber det har været med til at give jer noget inspiration til weekendens scrap projekter og forsat god weekend.

4 kommentarer:

  1. WOW... til lykke med dit nyt "job" i DT, Lisette. Er slet ikke i tvivl om at du kan inspirere... det har jeg jo erfaret for længst på din blog ;o) og når jeg ser dine smukke kort til OSH.
    God vind i "jobbet".

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med det nye job. Super flotte sider.

    SvarSlet
  3. Det bliver spændende at se, hvad du nu vil inspirere os med. Første gang jeg så noget om PL var netop på din blog. Jeg læste bl.a. også en gang, hvor man ge stempler du havde - et antal, som jeg var yderst forbavset over.

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke med dit dt job:-) det er velfortjent. For hvis nogen kan inspirerer til PL så er dig - det er sånflot det du laver.

    SvarSlet