fredag den 17. maj 2013

Endnu en dygtig designer på teamet

Hej

Jeg har endnu engang glædet mig til at byde endnu en dygtig designer velkommen på teamet, og præsentere hende for jer.

Velkommen til:

Lisette A Madsen


Jeg blev rigtig glad, da Lisette sagde ja til at være med på vores designteam. Lisette kender de fleste af jer nok som Lam fra forum. 
Lisette er en mester til Project Life, og laver de skønneste sider med masser af detaljer, som inspirerer alle, der godt kan lide denne form for scrapbooking, hvor der godt må komme lidt fra hånden. Hun er super god til at jonglere med forskellige mærker, farver og forskelligt tilbehør, så både hver enkelt lille lomme er fin, men også den samlede side. Hvis man er til Project Life og lignende skal man i hvert fald bare følge med her, for der er masser af inspiration at hente.

Lisette skriver selv:

Jeg hedder Lisette, men de fleste kender mig under navnet Lam.  Jeg er 39 år lidt endnu og mor til en teenager. Jeg bor i Nordsjælland sammen med min datter og mand gennem mange år. Vi har verdens mest uopdraget og tosset hund.
Jeg begyndte at scrappe i november 2005 og har lavet mange forskellige stilarter og  former for scrap siden. I dag laver jeg mest Project Life og kort. Når trangen til at lave et traditonelt layout kommer over mig, ender det ofte med at blive i størrelse “letter size”, som passer perfekt til min Project Life sider. Min stil har i mange år været vintage med masser af lag, flossede kanter og masser af distress ink, men det passer ikke så godt til Project Life. I dag er min stil mere simpel og flad.
Jeg er meget beæret over  at få lov til at være en del af det skønne team hos Picturing the World. Jeg glæder mig til at blogger her på bloggen og håber at jeg kan give jer masser af inspiration.

Velkommen til Lisette...

Giv hende lige en hilsen med på vejen, og i morgen er Lisette klar med sit første blogindlæg, og I kan godt glæde jer, jeg har smugkigget - det ser godt ud :-)

God pinse til jer alle.

Mange kreative weekend hilsner

Anja

1 kommentar:

  1. Tillykke :-)
    Glæder mig til at følge dig her også :-)

    SvarSlet