fredag den 12. april 2013

Smash

Jeg vil i dag, og de mange kommende fredage, vise jer min mini Smash!
Smash bogen kan fås i 3 størrelser, og et utal af farver, der hver indikerer et tema. Jeg havde i forvejen en normal str. men bestemte mig for, at jeg ville investere i minien, i forbindelse med min rejse til Egypten. Denne smash har jeg dedikeret til omtalte tur.

 Dette er første side i min bog. Jeg har tænkt den som en introduktion- Baggrunden er lavet ved hjælp af en mask fra Heidi Swapp, og billederne er alle klippet ud, af ting jeg "samlede op" i Egypten. Opsætning er meget simpel, så derfor har jeg tegnet en del i fri-hånd, for at skabe dybte og energi.

 Jeg har brugt mist fra Mr. huey, til at male baggrunden med. Mener at farverne var Gold og mint Julipe.

Denne første side er, som sagt, kun en "start-side", og er derfor meget simpel - men her er et lille bitte sneak af, hvad jeg vil vise jer næste fredag :



1 kommentar: