mandag den 4. marts 2013

Urværk

Noget nyt hos Picturing the world er de dejlige stempler fra Hero Arts.
Jeg har forelsket mig i dette stempel: "watch gears", som jeg har brugt til disse 2 CAS kort.




Her har jeg stemplet et par gange på hvidt karton og klippet forskellige dele ud til hver lille firkant, som er mattet med sort karton. Den store urskive er malet med distress ink: Shabby shutters. Teksten på kortet er lavet på computer.


Den hvide del af dette kort har jeg startet med at afdække med post-it's. Så har jeg stemplet med "watch gears" der hvor kortet ikke var afdækket. Så har jeg igen fjernet mine post-it's og pyntet med et hjertelig tillykke stempel, et par tandhjul og en wood Veneer fra Studio Calico. Tandhjulene er en X-cut die som hedder Chronology, (pocket watch), sættet indeholder alt muligt til at lave de fineste lommeure med.

 
God kreativ mandag
 
Susanne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar