torsdag den 21. marts 2013

Et lille stykke med neon tape

Jeg kører videre i den samme stil - hvidt baggrundspapir og så en masse forskellige stykker mønstrede papir.


Mønsterpapirerne er fra My Minds Eye-serie Miss Caroline, der ud over har jeg brugt et gammelt hulkort, en konvolut fra Maya Road og en dias-ramme i kraftpapir (begge kun i den fysiske butik).


Jeg har bl.a. pyntet med orange neon-tape (i den fysiske butik), hvilket giver layoutet lidt pop midt i de neutrale farver.

Man kan også lige svagt ane, at jeg har stemplet med et stjernebaggrundsstempel og en lysbrun sværte.


Med en pensel har jeg duppet guld mist nogle steder på layoutet. Efter misten havde siddet et par minutter duppede jeg det overflødige af med et stykke køkkenrulle.

Det var alt fra mig for denne gang :o)

2 kommentarer:

  1. Uh, hvor ser det bare godt ud, må vist prøve noget neutralt en dags tid :-)

    SvarSlet
  2. Total lækkert layout! Og et fantastisk dejligt billed.
    God weekend.

    SvarSlet