lørdag den 9. marts 2013

Donkey back riding

 Så er det lørdag om min tur til at blogge og langt om længe dukkede lader op til mit spejlrefleks kamera, så slut med dårlige iphone billeder fra mig.. Denne gang har jeg lavet to næste ens layout. Det er gjort så drengene har et til hver deres album.. Af erfaring ved jeg, at hvis det ikke bliver gjort med det samme bliver det nok ikke gjort.
 Papiret er igen med det det skønne Jillibean soup
 Teksten er forskellige Thickers. På det område er jeg nok lidt af en samler og det er gennem tiden blevet til rigtig mange pakker og det gør det lidt sjovere, at mikse og lege med dem når der er nogle at vælge mellem.
 Borden er lavet med MS border punch og til billederne har jeg brugt mellem/grøn hjørne punch.
Til Mathias navn har jeg brugt en almindelig gammel dymo og sat fast på et stykke Washi tape.
 Hav en skøn, dejlig kreativ lørdag. Håber i alle har ligeså dejligt vejr som vi har i Nordjylland..

Måtte nu indrømme, at jeg nok rigtig rigtig gerne ville have været til Convention hvor rigtig mange nok befinder sig idag.. ;0)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar