torsdag den 7. februar 2013

Project life uge 5

Jeg vil starte med at beklage mange gange for den ringe billedekvalitet. Selvom det er begyndt at blive lysere både om morgenen og eftermiddagen, så er der stadig på ingen måde nogen form for brugbart lys, når jeg kommer hjem fra arbejde, eller inden jeg tager afsted.

Billeder i dette indlæg er fra mit project life uge 5 - jeg er ikke kommet bagud endnu :o)

Opslaget for uge 5 består af to 12x12 lommer samt en 6x12. Forskellen på ovenstående billede og det øverste billede er, at jeg har bladret den lille lomme en gang (håber det giver mening).

Her kommer siderne en for en.



Alle baggrundspapirerne i hver lomme har jeg mattet på hvidt papir. Ud over hvidt papir har jeg brugt tre stykker mønstret fra hhv. Crate paper (se bagsiderne), Pink Paislee og Studio Calico.

Bemærk billedet i øverste højre hjørne - det er Anja, der er ved at gøre det sidste klart inden Scrap'n'dream åbnede om lørdagen. Hendes bluse var så heldig at passe til mig papir.

Jeg har brugt to forskellige gule masking tapes, inka gold og forskellige wood veneer til at pynte med.

Dette er forsiden af den smalle plastlomme. Denne type lommer er perfekt til de uger, hvor du har lidt flere billeder end i andre uger. Thea fyldte tre år om lørdagen, hvilket er grunden til, at min uge 5 i den grad svømmer i billeder.


Håber du har fået lidt inspiration til dine egne PL sider. Det er ikke så meget der skal, for at der sker en hel masse på siderne.

2 kommentarer:

  1. Normalt er jeg slet ikke til gult, men det ser jo super godt ud. ;o)
    Lækkert med et indstik til de mange ekstra billeder.

    SvarSlet
  2. super super flot og skøn farve :-)

    SvarSlet