onsdag den 6. februar 2013

Lay out trin for trin

Hej
Jeg har scrappet et af vores bryllupsbilleder, et billede som bestemt ikke er nemt at scrappe på grund af den markante røde baggrund. 




 Jeg bruger 3 forskellige neutrale designpapir


Sværte skal der til og jeg bruger næsten altid Distress ink
Jeg finder lidt forskelligt pynt i neutrale farver og nogle mørkerøde blomster som passer til billedet.

 Min målsætning er at have den masse detaljer på mit lay out. Jeg laver nogle forskellige kanter på mine papir, på det bagerste har jeg slebent med en fil og på det forreste har jeg syet på symaskine og derefter flosset kanten rundt.

 Jeg har lavet et stort banner/vimpel og sat en udskæring bag samt lynlås bånd


 Jeg har sat et stykke nodevellum under banneret og pyntet med washi tape i toppen af banneret


jag har punchet en kant  og kommer blonde rub-ons




 Billedet monteres på et stykke design papir og et stykke bølgepap


Urskiven er fra Maya Road og passer lige i de neutrale farver


Jeg puncher nogle lables og sætter over på hinanden med skumpuder og til sidst, teksten.




Lidt perler,  flere blomster og en sommerfugl så er jeg færdig.




2 kommentarer:

  1. Lækkert layout - og dejligt med en trin for trin.

    SvarSlet
  2. Flot LO. Super med vejledningen i steps :) tak for det.

    SvarSlet