onsdag den 20. februar 2013

Kort + nye scrap sager

Hej
Så blev det igen min blog dag her hos Picturing the world og jeg har leget med Maja design papir.
Kortet er 15 x 10 cm og jeg bruger altid kraft karton fra American Crafts som kort base, det gør jeg fordi den er uden struktur og neutral i farven. 



Papirene hedder Vintage summer og  de er super soft og meget romantiske

Mellem doilien og træhjertet har jeg brug en die fra Memory box som hedder, Amira flourish, og den er lige kommet på lager igen. Teksten er fra et nyt Hero arts sæt og er standset ud med en X-cut die. Jeg har embosset teksten i sølv.

I toppen af tag'en er lidt hvid blonde som bliver holdt sammen med en sølv perle brad fra American crafts og  lidt twine i siden

Jeg vil lige vise havde jeg har liggende på mit scrapbord. 




 Lost & found 3 fra My minds eye med masser af glitter... Yahhhh...


 Det nye tekst stempel sæt fra Hero arts oooog..
*
*
*
Clear stamps fra Justrite




Alt sammen er fra butikken og jeg ved at Anja knokler som en gal for at få lagt mest muligt på webshoppen. Du kan følge med HER og se de nyeste varer i webshoppen.

Gitte

4 kommentarer:

  1. Lækkert kort med fine detaljer. Er vild med papiret også.

    SvarSlet
  2. Sikke et smukt smukt kort.

    SvarSlet
  3. Så lækker kort og hvor er det nogle lækker sager der ligger på din scrapbord:)

    SvarSlet
  4. Woow hvor er det bare et smukt kort!!

    og nøøøjj det første stempel må på ønskelisten :)

    SvarSlet