torsdag den 17. januar 2013

Project life uge 2

Så fik jeg lavet mine sider til Project Life uge 2 færdig.


Alle papirer er fra My Minds Eye, og pynten er bl.a. guldstribet masking tape (som jeg løb tør for undervejs uarggg) og wood veneer fra Studio Calico.


Flere gange har jeg stemplet med et baggrundsstempel og embosset med guldpulver, både på papirerne og på nogle af træ-hexagonerne.

Er du på jagt efter egnede fotolommer kan du finde en masse her.

Det er ikke for sent at starte på dit eget project life. Ingen siger, at det skal starte 1. januar og ingen siger, at der skal laves sider hver uge. Indtil videre er jeg ret bidt af projektet og synes, det er rigtig sjovt at få dokumenteret alle de små hverdags ting, jeg ellers ikke normalt ville få scrappet.

Fortsat god dag :o)

2 kommentarer:

  1. Lækkert med alle de billeder, du har fået på dine sider.

    SvarSlet
  2. Simpelthen super lækre sider du har fået lavet....

    SvarSlet