torsdag den 31. januar 2013

Græshoppe

Denne gang har jeg leget med de søde papirer Dear Lizzy fra American Craft.


Papirerne er fyldt med søde pastel farver, men for at give layout lidt kant/skarphed har jeg "pyntet" med sorte elementer som stempel, håndtegnede bogstaver og tape.


Navnet Nora er skrevet med små træbogstaver fra Studio Calico.

Jeg har lavet mange lag på lag, og ud over papirerne Dear Lizzy har jeg blandt andet også brugt en tag, en gammel bogside og et stykke vellum.


Baggrunden er et hvidt stykke papir, hvorpå jeg har kommet grøn mist (måske lidt for meget) og stemplet med et lækkert baggrundsstempel og lyserød sværte.


I venstre hjørne har jeg skrevet datoen og pyntet med træ-hexagoner.

På lørdag er det tid til Scrap'n'dream - håber du har mulighed for at lægge vejen forbi :o)

1 kommentar: