fredag den 14. december 2012

Udfordring 3 - Mit bud (Jeanne)

Da jeg læste Evas udfordring, tænkte jeg ; - Det ser jo nemt ud. Men da jeg så skulle løse den, gik klappen ned. Jeg kastede mig ud i et kæmpe virvar af sværte, guld og glimmer, men endte med at kaste projektet over højre skulder, fordi det blev for rodet, voldsomt og slet slet ikke "mig". Jeg klippede en stykke ud af det bortkastede projekt, og brugte det som matte til mit nye. Mit endelige resultat blev clean and simple med en snert af et artsy udtryk.

 Jeg startede med at bruge et Cover a Card stempel - Damask. Jeg lavede lidt splats med diverse mist, og så byggede jeg min matte op.

Først brugte jeg føromtalte stykke fra det tidligere projekt. Et stykke gammelt stof jeg fandt i gemmerne. Et lille stykke guld karton og et stykke orange mønsterpapir fra Bo Bunny. Kanten på mit billede har fået lidt guld paste, og på hver side har jeg sat et stykke glittertape. Der blev også plads til et stykke twine.

Dette lækre alfabet er fra Pink Paislee. Jeg har tegnet det meste af min titel op og doodlet lidt hist og pist.

 Mit layout blev meget simpelt, men jeg synes også, at det blev lidt jule-hyggeligt på grund af al glitteret.
Jeg er spændt på at se jeres bud :)


2 kommentarer:

  1. Woooooooooooowwww
    Det super fedt!!!!
    Er det maling du har lavet de fede splat klatter med eller???

    Rigtig god weekend søde..

    SvarSlet