søndag den 23. december 2012

Skudstart for udfordring 5




Så er vi kommet til 5. Og næst sidste Udfordring, den skal jeg stå for og her er temaet utraditionel jul..
Der skal bruges pastel som lime, lyserød/pink, turquis/lyseblå samt rød og hvid.. Til gengæld må der frit vælges blandt kort, layout og andet pynt ;-)


Jeg har valgt og lave til & fra kort og har igen brugt det herlige overskønne julepapir fra jillibean Soup.. Der er brugt cirkel punch i forskellige størrelser 3D puder, twine fra American Craft og border punch.


Og her et lille sneak peak på den lækre præmie.. For mig er det ren "guf"
Deadline D. 29. Dec. Kl. 24:00..


Uha jeg glæder mig til at se hvad af spændende ting i finder på ;-)

Rigtig glædelig lille juledag og glædelig juuuul...!

Knus Sofie


2 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på hvad der kommer ud af denne udfordring, jeg afstår dog selv det er ikke lige "mine" julefarver :o)
    Glædelig jul og godt nytår til hele teamet bag Picturing the World

    SvarSlet
  2. Måske jeg skulle se om ikke jeg kunne lege med på denne - elsker disse faver :-)

    SvarSlet