torsdag den 15. november 2012

Solopgang over alperne



Hej med Jer
 
Denne gang har jeg været lidt udfordret i valg af papirer, men jeg er endt med at blive ret glad for både baggrundspapiret og det blomstrede papir.
 
Baggrundspapiret er fra October Afternoon (det er så nyt at det endnu ikke er lagt i webshoppen, men jeg er sikker på, at du kan se det på SAM, hvis du kommer),  og papiret, hvori jeg har punchet og skåret cirkler er fra Studio Calico. Jeg har lavet splats med hvid mist fra Calico. Den er utrolig god til at dække, selv på mørkt papir.

Jeg har brugt en strimmel bog-side, og måske du mellem bogsiden og skyen lige kan ane, at jeg også har stemplet med et lækkert baggrundsstempel.
 
Skyerne er fra Studio Calico, hvor jeg har fjernet det øverste lag farvede papir og dernæst sprayet med guld mist også fra Studio Calico. Som lidt ekstra pynt har jeg brugt blonde og den lækre guldstribede masking tape.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar