tirsdag den 20. november 2012

Fedt!

Hej

Her er et LO i grå og gule nuancer. Jeg er ret vild med den farvekombination i øjeblikket.


Baggrundspapiret er fra Authentique


Jeg har  bygget LO'et op med firkanter af forskellige papirer fra Studio Calico, Authentique og Crate.
På hver firkant har jeg lavet falske syninger med en sort tusch.

Jeg har brugt Muse Thickers i en hvid nuance med mønster. Jeg er ret vild med dem.
Billedet er sat på et stykke mønsterpapir i formen som et polaroid foto, og rundt om er der sat et stykke twine.


Under det ene billede har jeg sat noget crepepapir fra American Crafts.

Tak fordi I kiggede forbi.

Jeg glæder mig til en hyggelog dag i tirsdagsklubben om nogle timer...

Anja



1 kommentar:

  1. Rigtig flot LO synes jeg, og ja, fed farve kompi.
    Er vild med dine bannere også.
    God dag ;)

    SvarSlet