tirsdag den 4. september 2012

Kort med "grene"

Tusind tak for de pæne ord fra Anja og tak til jer der har lagt kommetarer. Jeg er rigtig glad for at få lov til at være med på designteamet her hos Picturing the World.

Disse kort viser 4 forskellige udtryk, alle lavet med baggrundsstemplet Branches fra Cover a Card.



Til dette kort har jeg brugt:
Distress ink: Faded jeans, peeled paint og vintage photo.
Retro blomster punch. Blomsterne er pyntet med lyserøde halvperler.
Sommerfuglen er fra Hero Arts, den er malet med almindelig akvarel maling og pyntet med Stickles.
Teksten er lavet på computer og printet på hvidt karton.



Baggrunden til dette Halloween kort er lavet med sort embossing.
Rickety house er en Die fra Tim Holtz som er standset ud i træfiner.
Teksten er lavet på Computer.
Spøgelser og græskar er klippet i hånden.
Og flagermusene er en quickutz die.



På dette kort er baggrunden lavet med hvid embossing på et stykke grønt karton.
Jeg har igen brugt Retro blomsten som denne gang er pyntet med Stickles.
Teksten er lavet på computer også pyntet med stickles.
Og sommerfuglen, som er en af mine ynglings stempler, er fra Hero Arts. Den er her farvelagt med distress ink og pyntet med Stickles.



Her er baggrundsstemplet med brun embossing.
Desuden er hjørnerne stemplet med guld embossing og et Flourish stempel.
Huset er igen Rickety house, som er standset ud i alm. grå karton, sværtet med vintage photo og så har jeg tegnet bræder på med en alm sort tusch.
Uglen er fra quickutz. Og månen har jeg fået af en ven....
Teksten er lavet på computer.
 
 
Susanne.



2 kommentarer:

  1. Sikke forskellige kort - jeg er VILD med enkelheden, som alligevel gør at de er voldsomt flotte. Fine, fine detaljer :)

    SvarSlet
  2. Helt enig Mette, det er vildt, så forskellige udtryk, der kan komme med et stempel.

    SvarSlet