mandag den 20. august 2012

Designteam

Hej

Som du måske har set, er jeg i gang med at samle et designteam, som forhåbentlig vil inspirere dig, så du får endnu mere lyst til at lave scrapbooking, kort og andre kreative projekter.

Man kan sagtens stadig nå at ansøge, om at være med på designteamet
Jeg bliver glad og beæret hver gang, der er en, der har valgt at søge ved os, så hvis du har lysten til det, så send os en mail med lidt om dig selv og 5 - 7 billeder af noget af noget af det, du har lavet.

Ansøgningsfristen er 31. august.

Hvis du vil se lidt mere, kan du se annoncen her.

Men som jeg skrev i annoncen, havde jeg fundet et par stykker i forvejen, og den første på designteamet bliver præsenteret om 1 uge, så følg med, hvis du vil se, hvem der fremover skal inspirere jer herinde.

Jeg vil godt røbe...

Jeg glæder mig helt vildt til at præsentere både hende og de andre for jer.

I må have en dejlig uge.

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar