torsdag den 8. december 2011

Nemmere bliver det ikke...

Hej allesammen

Her er 2 kort jeg har lavet, og det er lige ved at de er for nemme til næsten at lægge på bloggen, men alt har vel ret til at komme frem...


Jeg har endnu engang brugt et baggrundsstempel fra Impression Obsession. Jeg er jo lidt af en sucker for de her stempler - jeg kan simpelthen ikke gøre for det, men sådan er det. Dette stempel er Birch Trees. Her er stemplet et negativstempel, dvs. at det der bliver stemplet er baggrunden, derfor er dette kort også startet med et helt hvidt stykke fotopapir og så er alt det, der er rødt stempelmotivet.

Så kan det jo faktisk ikke være nemmere - vel??? Men ind imellem er det vel også ok, at det er lidt nemt, eller hvad synes I?


Her er kortet lavet i brunt i stedet for. På begge kort er der brugt nogle forskellige tekststempler med jul fra Kort og Godt.

Nåå, nu er det sengetid i Odense, men jeg nåede da at få blogget igen i dag :-)
Sov godt allesammen

1 kommentar:

  1. Det kan godt være at det er nemt, men fint ser det ud. :-)

    SvarSlet