torsdag den 22. december 2011

Konkurrence

Hej Allesammen

Jeg er som det nok er ved at gå op for jer ret vild med Masking tape, og da jeg så artiklen på Scrapsisters i dette måneds magasin var jeg solgt med det samme.

Jeg syntes med det samme, der skulle laves en konkurrence med det. Så jeg sponsorerer en gave selvfølgelig indeholdende lækker masking tape. Der er flere muligheder for hvordan du kan deltage i konkurrencen.


Konkurrencen er i samarbejde med Scrapsisters og du kan læse mere om det i denne tråd.

1. Lav et layout med masking tape og upload eller link til det i tråden på scrapsisters.

2. Vis hvad du tidligere har lavet med masking tape og link eller upload det i tråden på Scrapsisters. Det kan være ALT

3. Læs artiklen: http://www.scrapsisters.dk/magasinet/washi-tape/ og lift en af designerne. Upload eller link til dit layout i tråden på Scrapsisters.

4. Link til Picturing the World OG Scrapsisters.dk fra din blog. Smid et link til din blog i tråden på scrapsisters.

Snup gerne billedet i dette indlæg, sæt det på din blog og link det til tråden på scrapsisters (frivilligt, indgår ikke i konkurrencen)

Deadline 30. december kl. 23.59.

Jeg glæder mig til at se alle jeres kreative forslag. Jeg vil i denne periode også gøre mit til at inspirere jer med maskingtape.

Og sidst med ikke mindst, det fede ved masking tape, er at man relativt hurtigt og uden at skulle finde meget frem kan lave noget fedt, så det er perfekt til sådan nogle juledage...

Hvis du vil udvalget af maskingtape i butikken er det her.

1 kommentar:

  1. Ja det ser jo spændende ud...måske får man tid til at deltage:-)

    SvarSlet