torsdag den 15. december 2011

Every Cloud has a Silver lining...

Hej

Jeg kan rigtig godt lide stempler, som har en tilhørende tekst til, fordi det hjælper en så meget til et godt resultat. Hvad synes I, er det noget I bruger?


Her har jeg lavet et kort, hvor jeg i baggrunden har stemplet med Cover a Card Cloud baggrundsstemplet med en tone mørkere blå end kortet, men kun lidt. Man kunne også sagtens bruge Versamark Watermark og opnå samme effekt. Jeg tror effekten er lidt svært at se på billedet, men jeg håber, det går an.

Bagefter har jeg brugt Unity stemplet Silver lining, som består af både et stempel med en sky og et teksstempel, der siger "Every Cloud has a silver lining". Jeg har stemplet med skystemplet på nogle rester, og så bare klippet det ud. De 2 af dem, er bare limet direkte på kortet og den sidste er sat op på 3D puder.

Nemt og enkelt....

1 kommentar: